sobota, 5 listopada 2011

wszystko co kocham, to Ty! : *




witajcie dzieczyny :***
Jak tam minął dziś dzień? co ciekawe robiłyscie? :> 
Ja byłam z Remkiem, pierw u niego, zrobiliśmy naprawde dobre frytki, a pożniej u mnie. ;D
jutro mam zamiar isc do kosciola, ale czy pojde, to sie okaże, a pozniej po kosciele trza zadania zrobic, i isc sie spotkac z remkiem<3
no i od poniedzialku zaczyna sie to samo -.- 
ale na nastepny wtorek, 15 listopada mam urodzinkiiiiii <3333



jak można nie pozwolić na odejście osoby, którą kochasz? przecież jeśli uważasz, że darzysz ją głębokim uczuciem, nie chcesz by ona była nieszczęśliwa. wolisz cierpieć, niż by cierpiała osoba, którą kochasz. co nie znaczy, że będziesz nie tęsknić i kochać dalej.


Ej , to że nie łażę za tobą krok w krok, nie wypisuje tysięcy SMS-ów, nie śmieje się z wszystkiego co powiesz, nie wciskam na silę swojego zdania we wszystko co robisz, nie maluję się i nie ubieram tak jak lubisz, nie tlenie włosów ani nie zasypiam w solarium żebyś zauważył, nie dzwonię nie patrzę nie mówię do ciebie na ciebie i o tobie , nie wykrzykuje błahych obietnic i przyrzeczeń tak jak te blondi wokół ciebie to wcale nie oznacza , że nie płacze wieczorami, nie oczekuje na choć jedno przelotne spojrzenie i nie kocham .



2 komentarze:

  1. Hej...
    prosiłabym Cię, o to abyś odpowiedź do rozdania wysłała mi na mój e-mail, gdyz niestety nie mogę tego uwzględnić...
    pozdrawiam Eliza Zdybel

    OdpowiedzUsuń