wtorek, 1 listopada 2011

; ***

Obejrzałam piłe 6, no i moge wam polecic bo to nie jest takie straszne. ;D
Kostium na jutro mam miejmy nadzieje ze jeszcze dzis znajde biala meska niepotrzebną koszule, bo w tym momencie mi jest najbardziej potrzebna do mojego halloween'owego  kostiumu.
Jutrzejszy dzien napewno bedzie super:) jak bd zdj to wam pokaże.
dziś cały dzien siedze w domu, nie ma gdzie isc i nie ma z kim bo wszyscy na grobach siedza.
ez bym siedziała gdybym była u babci, ale nie pojechalismy, wielka szkoda bo lubie siedziec wieczorami i patrzec na te wszystkie oswietlone przez znicze groby. piekny widok<3
dobra teraz ide na tv, dowidzenia wam : 3

5 komentarzy:

  1. lubię wieczorami chodzić na cmentarz i patrzeć na świecące się znicze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukieneczka :)

    Zapraszam do mnie oraz na rozdanie:
    http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/10/kolejny-giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń