sobota, 5 listopada 2011

aj!

Dziewczyny!
boze wiecie jak sie zbulwersowałam? jest w kinie maraton ZMIERZCHU . i wiecie co? mam zamiar na niego jechac, a wiecie co mi w tym przeszkodzi? ; / SPOTKANIE Z BIERZMOWANIA. no jezuuuu! mam nadzieje ze ten ksiadz jakos sie ruszy i pusci nas wczesniej, bo bardzo chciałabym na tym byc.! :(
ostatanio trzymał nas 1,5 h. i nic nie było na temat bierzmowania!  nic!
ojoj.
Jak u was?
u mnie jak narazie ok. miałam byc w szkole ale jak widacnie poszłam, nie chciało mi sie. ;D
dzisiaj dzien z dzióbkiem<33333

Byłeś dla mnie nikim , po pewnym czasie stałeś się wszystkim , aż boję się pomyśleć co będzie później


gdzieś w mojej głowie jest twoje zdjęcie. nie mogę przestać myśleć, widzę cie wszędzie, chce z tobą być i mieć całe szczęście, bo tylko dla ciebie jest tutaj miejsce


teraz leże w łóżku tak jak kiedyś, czekam na jakiś mały znak. chce, aby pojawił się na mojej buźce ten słodki uśmiech, co zawsze. rozmyślam nad tym kiedy spełnię to wszystko, i zakończę śnić o tym, jaki powinien być dla mnie, a nie jest.


ostatnio szczęśliwa była, jak odkryłam, że ładowarka do telefonu działa w szkole. zaczęłam skakać, perfidnie śmiać się, i piszczeć. - obserwowała to przyjaciółka. uznała, że brakuje mi Ciebie, a inni powiedzieliby, że jestem porąbana.






1 komentarz: