czwartek, 3 listopada 2011

; ***

wypracowanie na polski napisane! teraz ino powtórzyć se na sprawdzian i będzie okej! ;d
muszę wam powiedzieć ze fantazje mam nie złą. ;D tak ściemniałam w tym wypracowaniu ze głowa boli. ale nie no, chociaż śmieszne :D wiec jest okej,
moje kochanie(czyt. remuś) własnie pisze egzamin wewnętrzny na prawo jazdy, oczywiście życzę powodzenia kochanie ; *****
jutro na 7.;/ do tego hala ;d masakra.. i w sobotę odrabiamy ; / nie wiem czy pójde, bo czy opłaca się iść na 7.10 do 11.40? chyba nie.

tak se pomyślałam że do każdej mojej notki będę wam dawała parę cytatów, co wy na to ?


Nie potrafię i nie chce walczyć z uczuciem!


Czasem kieliszek wódki kusi do wypicia całej butelki.

twój charakter jest taki jaki ja uważam, że tak powiem, doskonały. jesteś dojrzała we wszystkim i wiesz co jest ważne i co można wymagać a czego nie. jesteś zawsze prawdomówna, co najbardziej cenie. nie obrażasz się za byle co, nie zostawiasz nikogo w potrzebie, nie jesteś zdradliwa, nie wystawiasz kogoś na wiatr, że jesteś niby zajęta i nie możesz. pozostaje dziewczyny tych cech nie miały. jedna była nieprawdomówna, druga zostawiała na lodzie i się obrażała. i to że cię rozumiem też wiele daje - słowa brata ♥

Byłam w stanie oddać za niego cały świat.



2 komentarze: