piątek, 4 listopada 2011

piatek ; **

Tak tak wkońcu piątek<3 
Jezuuuuu tak długo na niego czekałam, miałam dzis spedzic moj czas z Remkiem, ale planu sie zmieniły i poszłam z Iwona i reszta znajomych do karolinki, niby na rzutki, a i tak chlopcy pograli w bilarda a my siedzielismy z reszta i gadalismy<3 no ale było mikło, a przede wszystkim śmiesznie. :d Ojj guma Ciebie nikt nie pobije. :d hahahha! wiecej takich ^^ Jutro juz z Remkiem, miejmy nadzieje <3 bo dosc dawno sie nie widzielismy ;<
a wy jakie macie plany na jutro ?


mam Cię, nie muszę mieć nic więcej.

I jeśli będę spać to tylko po to, żeby śnić o Tobie.

Mam niedobór Twoich pocałunków.


Dorośnij, a obiecuję, że spróbujemy.



2 komentarze:

  1. jeśli chcesz wziąć udział w rozdaniu, przeczytaj dokładnie zasady, bo inaczej tego nie będę mogła uwzględnić.... ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ? ;D Moje plany na jutro ? :D Pewnie cały dzień z Jurkiem ♥

    Osz ty zakochańcuu ; **

    OdpowiedzUsuń