wtorek, 2 sierpnia 2011

nie szukaj już szczęścia, jest obok.

 wczorajszy dzien bardzo udany. mimo ze padał deszcz i bylismy cali mokszy to było super , dziekuje za te 4h ; *
 dzis mozliwe ze gdzies wyjde (planowane z Patrycja) ale to zobacze jak sie bd czuła. od paru dni zle sie czuje ;< momentami tak mnie brzuch boli, ze po prostu nie da sie wytrzymac :<
zaraz pojde ogladac filmy, moze znacie jakies fajne, które warto obejrzec? ; >



a teraz cytaty :  
nie wiem czy chciałabym znów powrócić tam,
gdzie wypadające mleczaki są największym problemem.

Wiedziała, że nie może pozwolić sobie na szczęście jakie
posiadaja inni ludzie, że za nic w świecie nie moze się zakochać

 
sex był zbędny,
dostawałam orgazmu gdy tylko zobaczyłam Twoje oczy
.
 

 

2 komentarze:

  1. siwtene to zdjecie :)
    u mnei etż wczoraj padało...ale dziś jest już lepiej :P
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie : )
    ok obserwacja za obserwację : ) Jestem za : P ja już obserwuję, teraz twoja kolej ; P

    OdpowiedzUsuń