piątek, 5 sierpnia 2011

;dd

Hej wam. :D
Wczorajszy dzień mile spędzony z Marzenka i Justynką ;****
Dziekuje wam kochane ;*najlepsza Marzenka, gdybyście widzieli jak jej odbijało, na jakiej bani była . hahaaha :DD
te twoje 'jaskółeczki czy tam bociany<lol2>' najlepsze! no i nie zapominajac o mostkach ;d hahahhaha:d
nie no polew mam odpowiedni:D ale chociaz smiesznie było. i z niecierpliwością czekam na te nasze zajebiste zdjecie:D
ale jak jak wypicie krupiniaka i wina połsłodkiego, nie byłoz tobą źle Marzenka, trzeba to powtórzyć!:D
znaczy sie dzis tez sie widzimy na 'powitalnym' ;ddddd
dziś dzien z Remkiem ;*
Niedziela z Klauuudiaąąąąą! ;*****


nie moge dodać  zdjęcia! jak to?  ;cccc 


ręce mi drżą
i nie umiem spiąć włosów

Był zdumiony,
że tam pozostałam
Otoczona myślami co by było gdyby?

 
Cóż, wyszedł na zewnątrz, powodując nasz koniec, nie widziałam nawet jego twarzy, czy był smutny czy wolny?

Prawdopodobnie nawet mi sie nie przyjrzałeś,ale ja myślę, że jednak tak,łap mnie łap. 
 

1 komentarz:

  1. świetne cytaty :D
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jakw padneisz :D

    OdpowiedzUsuń