piątek, 19 sierpnia 2011

powrót?



hej dawno tu nie pisałam ze wzgledu na brak czasu. Nie no moze czas był ale zapomniałam se o tm i wgl.:D
i nie pisałam tez z tego powodu ze nie mogłam dodac zdjecia nie wiem dlaczego i z jakiej przyczyny ;>
no alee.. wrociłam. :d mysle ze da sie juz dodawać zdjęcia i wgl. :> ale jak sie nie bd dało to też bd mojego bloga czytali.nie?:D
przez ostatnie dni praktytcznie nic nie robiłam oprocz spotkania sie z Remiek, Klaudią,Marzenka , Arkiem i Bartoszem .
Bartka i Arka powinnam w tym momencie przeprosic za to ze bylam z nimi a pozniej na dluzsza chwile ich zostawialam, tak wec PRZEPRASZAM. :)

i wgl ide dzis na rowery ! hurrrrraaaa!


teraz dlugo oczekiwana chwila( zobaczymy czy doda sie zdjecie ;>) :





 NIE DA SIE ;CCCCC 
 PO PROSTU POLEGŁAM [*] 

4 komentarze: