środa, 3 sierpnia 2011

.

     Wczorajszy dzien no musze powiedziec był fajny ; >
Pierw z Patrycją, pogadały my se, posmiały, wymyslily my plan, ale i tak nie wypalił bo sie nie chciała spytać.
no i koniec, potem pojechalam z Remkiem i Damianem na chełm. :d muszepowiedzieć ze meeeeeeeeega zmarzłam! ale dziekuje ; *

Kurde musze powedziec wam ze nadal sie momentami zle czuje ;<< po prostu nie lubie tego;<
+ Mateuszowi zycze wszystkiego najlepszego! ; )











 wciąż do mnie wracasz,
bo czujesz słabość.
ja nadal Cię przyjmuję,
bo jestem słaba.
to nic,
tylko razem posiadamy tą magiczną moc,
siłę,
którą inni zwą Miłością
.

wspomnienia usprawiedliwiają moje słabości. 

' Nie ma nic bardziej mylnego niż uśmiech i
nikt nie wie tego lepiej od ludzi,
którzy się za nim kryją.
'
 



4 komentarze:

  1. aa not o fajny dzien miałaś :D
    pozdrawiam Iloncia. ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE, BĘDZIE MI MIŁO JAK WPADNIESZ :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;D

    obserwuję Twojego bloga, zaobserwujesz mojego?(;

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugim zdjęciu widze bardzo ładne buty ;)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to fajny dzień. :) !


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń