niedziela, 31 lipca 2011

;)

obejrzałam film 'wredne dziewczyny' i baradzo m sie podobał, zachecam do obejrzenia.
zaraz dalej ide ogladac jakies filmy, dzis filmowa noc :)


Cytaty :

bo to jest tak, że kiedy patrzę na Ciebie
to cała moja dusza, ciało płonie w niebie.
 
Całowali się bezwstydnie siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy.
Widzieli ich wszyscy - oni tylko siebie.

A jeśli ona cię zostawi i będzie chciała cię skrzywdzić, zadzwoń . Pomoge jej ;d 

 Gubię się w Twoich ramionach . Odnajduję w sercu <3 . 

daj wszystko, daj serce,
bądź darem, kochaj, szanuj, śnij.


pozdrawiam i zachecam do obserwowania : ) 


 

4 komentarze:

  1. świetne cytaty ;)

    Zapraszam na nasz blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, fajny film ^^
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, możemy obserwować :) już Cię obserwuję nawet :D
    Też widziałam ten film :) Bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń