środa, 6 lipca 2011

wszystko ok :>

witajcie ;*

Wczorajszy dzień byłniczego sobie; >
Pierw rozmowa na GG z Patrycja, no ciekawych rzeczy sie dowiedziałam,których nawet nie wypowiedziałam, ktoś naprawde musiał puścić jakaś beznadziejną gadke; > no ale i tak jesteśmy pogodzone i myśle ze wszystko bedzie dobrze nie?    Ale w złych chwilach gdy hmm jesteście wkurzeni smutni itd. to kierujcie  się do niej. Ona bez niczego poprawi wam humor . hahahaha ;d
Pozniej zakupy, dodała bym zdj tego co se kupiłam ale nie mam akumulatorków kupionych do aparatu, i nie mam jak zrobic zdj :( ale obiecuje ze po grecji dodam wszystkie zdjęcia. wszysciutkie! ;>
Pozniej widziałam sie z Iwoną, miałysmy bardzo ciekawe rozmowy;d hahahaa. I tez ciekawych rzeczy sie dowiedziałam. Ale jestem dumna z tego ze wszystko pozostanie miedzy nami <333






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz