sobota, 23 lipca 2011

lakiery,pzanokcie grecja.

hej. ; >

za chwile przedstawie wam lakiery do paznokci ; >
ale jak narazie  opisze swoje dni xd  dostałam wczoraj wiecej zdjec z grecji i musze powiedziec ze co zdjecie do lepsza mina i lepsza poza <hahaha> zobaczycie je tu lub na moim facebooku ; >
z plazy najlepiej wspominam  facetów którzy chodzili i wołali ' ela la komades!' to znaczy chodz na paczka ;>
a pozniej po polsku mowili ' zjedzpączka na śniadanie a ci stanie' ;d polew na plazy z tego był najwiekszy ;>

teraz zdjecie lakierów a pozniej recenzja ; >


  ten oto kolor mam ja :) jest bardzo ładny i super wygląda na paznokciach. nr 565 ;)

 Inne rónież tez fajne lakiery;d ino te ktore są na zdjeciu były najlpesze z tamtych wszystkich ; > a teraz jak wygladaja na paznokciach mam ino zdj mojego koloru i niebieskiego ; >


 rózówy ; > a teraz niebieski  ; )

niebieski. po jednym malowaniu jest jasny ale gdyby ktos chciał lepszy efekt koloru proponuje dac 2 3 warstwy ; )


 Lakiery Elanor sa najlepszymi lakierami do paznokci w Grecji. Lakiery te schną szybko i długo trzymaja sie na paznokciach. Musze powiedziec ze zdrapac lub 'zgryźć ' jes je trudno, najszybciej (nie niszczac paznokci) mozna je zmyć zmywaczem do paznokci. wiec gdyby ktos kiedys był w grecji zachęcam do kupna :) oczywiście tu w polsce tez powinny bić w jakis dobrych drogeriach :)

1 komentarz: