niedziela, 31 lipca 2011

Mogłoby być cieplej skoro nie jest jaśniej.

własnie nie dawno wróciłam od znajomych moich rodziców. ;D wrocilam takze od Patryka <3
maluszek wczoraj sie wyprowadził a juz tesknie po mału za nim ;<  ale jeszcze nie raz sie zobaczymy ;d ciekawe czy bedzie nadal mnie pamietał ; )
dzisiejsza pogoda mnie zbytnio nie zadawala. niby od dzis miało byc słonecznie. a słonca to ja nie widze. ;<
miejmy ze chociaz sierpień bedzie lepszy, bo przeciez to maja być wakacje a nie.
ogladałam film i bardzo zachwyciły mnie chińskie lampiony które sie puszcza w niebo<3
chciałabym byc w miejscu w którym sie to puszcza, to musi byc naprawde śliczny widok. i mysle ze kiedys znajde sie w takim miejscu.
zachwile dodam kilka zdjec tych lampionów <3 naprawde sa śliczne ;>
i zaczne dawac wam po pare cytatów ;> które mogą sie wam spodobać; )

+ Jutro spaceeeer z Remkiem ; )









i Cytaty ;

I zdaje się mi,
że nic nie będzie poza tym wieczorem.
Następne lata pękną pod naporem tego jak zaciskam palce
na ostrzu noża podkradzionego matce.

 
 Nie znalazłam żadnego sposobu,
by sobie poradzić z tym, że na szóstym piętrze
w pokoju kiedyś naszym rozdajesz siebie kęs za kęsem.
Światło u ciebie gaśnie,
wszystko gaśnie pomału.

ktoś obiecał lepszą przyszłość.
tak, tak. to ty kłamco.


Myślę że sie wam spodobają ; ) 

 

 

3 komentarze: